ont o ögonen...

heej alla där ute. nu sitter ja häär i min ensamhet efter en relativt trevlig kväll med familjen... jag och min syster spelade mario party på mitt wii sen så åt vi en trevlig middag och såg på så ska de låta.. faan va kul det var... nu väntar ja på att klokcan ska bli 21:45 så min älskling kommer över till mig... vi ska spela lite med min syrra o bara ta de lungt. mamma har bakat paj.. äppel till mig o blåbär till alla andra... =P mums.

idaag hade vi två prov. suck... skit jobbbigt. två engelska prov "nationella"... vi kan säga såhär.. klarar jag G är jag nöjd. känns verkligen inte som det har gått så bra... hatar prov. och jag har fortfarande feber men den är påväg bort... JAAAA!!!

och angånde övertexten.. ja har tappat bort mina glasögon och har därför jätte ont i mina ögon då ja saknar vissa helvetes muskler som behövs för att ja ska orka konsentrera mig... såå aa har ap ont i huvudet borde inte sitta vid datan men skit samma... *ler* aja dax o kolla va som e på tv och gå ner till familjen.... eller hmm ska ja boxas med syrran kanske... XD låter lite kul... hihi berättar sen vem som van....






( Gamla goda minnen med mina helt underbart fantastiska vänner. vissa finns inte med men var för ja inte hade några bilder på dem... så ni som inte är med ta inte illa upp minns er med... =D älskar er alla... speciellt Amanda.. min lilla bonus syster... )



( Den dagen mins jag.. hihi... den va skoj... Amanda filmade en välldigt bälldigt rolig film... hihi... men den kommer aldrig upp här.. hihi faan va snygg jag var däär... hmm önskar ja hade den kroppen igen.. sexi som faan... XP...... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0