min helg.

heej igen.. ja jag skrev om poker kvällen hos alex. jag tog mig i kragen o gick ut. följde med lisa till jim. skulle bara vara där ett tag men blev längre än ja trott. först vid 1:30 var ja hos alex. o då hade de redan spelat klart. alex var mottligt sur på mig och jag kände mig så otroligt dum. förstår han e sur på mig. vi hade pratat om o ta en dusch men han hade tappat lusten. så han tog en själv o sen sov vi tillsammans. igentligen fattar ja inte hur han kan vilja sova med mig när han ändå inte tycker de e mys eftersom han inte kan sova för ja rör mig så mycket. fattar inte han står ut med mig. =P



lördag: på lördags morgonen vakna vi ganska halv tidigt. Alex skulle gåt på någon träning men orkade inte eftersom han var tvungen o va uppe så sent o vänta på mig. gud va ja kände mig jobbig och ivägen. vi låg o myste och prata i sängen en stund. sen tog vi en dusch. och ja fick rusa hem till min foster familj för var tvungen att äta middag där innan ja skulle på bio med alex o farmor o se "män som hatar kvinnor"... den var verkligen skit bra. dn var ganska tragisk. sen skulle vi ta oss hem.. när vi väntade på våra bussar diskuterade vi om att man lär sig av misstag men hmm det gör ju tydligen inte lilla KORKADE jag.... ja hade ju självklart missat sista jävla 710... så blev tvungen o ta 740 till huddinge. suck.... där tänkte ja ta 172 men den hade oxå så klart sista bussen gott. 00:09... så svor lite o tog sedan pendeln till stuvsta och skulle försöka gå. var ap förbannad och inget gick rätt. ringde kenny o snacka för ja var rädd ledsen och sårad. så han fick prata med mig och hålla mig på andra tankar. jag skällde ut två trafik lysen och han skratta. ( kan förstå det såhär i efterhand )... när ja kom hem fick ja ap mycket skäll för klockan va så jävla mycket. så får ej gå på sena jävla bio grejer längre. men dom kan fan dööö... inte mitt fel de inte hört av sig så ja trodde de sov. sen när ja va framme gick ja in o la mig direkt. var jätte trött men kunde inte sova. smsa alex o lite så.. sen så grät ja mig till söms i en timme. om det inte vore för foster familjen va vaken skulle ja fan tagit mitt liv. </3



Söndag:     ja oså till idag.. okeej ni e nog leds på o läsa nu men men... fortsätt om ni vill...

var på skit dålig humör idag. när ja vaknava inte hungrig ingen ting. gick upp o tände lampan sen la ja mig o läste för o varva ner. tror dom kan in tre jävla fucking gånger o sa till mig o äta frukost. fast hade ingen lust. sen fick ja min tabblet o runt tolv tror ja kom mammas kille o hämta mig sen hämta vi mamma o åkte o handla. han skulle ha kolla vad vi hade hemma... någon som tror han gjorde det???? NEJ. ofc not. men ja viste på ungefär. fast glömde lite men gick bra ändå... sen när vi kom hem gick mamma o hennes kille o lade sig o ja o anneli städa köket o hallen... riktigt fint. sedan så tog vi de lugnt o spela. sen dax o laga maten. ( lax med klyftpotatis o en ap go sås ).... blev mysigt. fast kände inte för det. till efterrätt ska vi käka chokladpudding och grädde o lite strössel. kommer nog bli gott. oså ska ja o anneli se film. ska fråga om ja får sova med henne oxå. vågar inte sova själv.  litar inte på mig. alex har inte ens hört av sig idag.. snällt. inte riktigt. men men ska inte tråka ut er mer. ha de gott. puss kram...

p.s

hoppas er helg var bättre än min...

d.s



( gammal bild )

Kommentarer
Postat av: RosaBarbieSmurf

Gumman då. Varför grät du dig till söms?!

du vet mycket väl att om du dör dör jag!! jag menar de!

Jag finns här för dig gumman , nu och föralltid! :)<3 älskar dig!

2009-03-08 @ 20:51:24
URL: http://izzeeys.blogg.se/
Postat av: jojje

magie lilla du vet vad som händer oom du försiviner min värld rasar jag har inte råd att förlora en vän till:)

2009-03-09 @ 04:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0