lyckat värre....

heej alla där ute... fick damp på datan i natt... skulle stänga av den vid 4 tiden och allt gick som de skulle... men i morse när ja skulle starta den gick det faan inte.. har h¨llit på från 19:00 till nu för o få data jäveln o funka.. nu går det sådär. kan åt minstonde använda den. ska no inte begära myckdet mer.

åså  håller ja på o bli sjuk! riktigt sjuk. har ont i huvudet o halsen. kan knappt svälja. suck..... sen har ja feber med tror ja. blir varm minsta lilla steg jag tar.. Ååå vill verkligen inte.. och självklart bråka jag med min älskade mamma idag oxå.. blir så otroligt trött på mig själv ibland... hur kan ja va så dum?!? men men visa saker får man leva med. som att man bråkar med sina föräldrar ibaldn... nu ska ja se film o sova tror jag. har varit trött sen runt 17:00 idaag.... o nu sitter ja o sover o försöker skriva det här i sömnen vilket går åt skogen. såå ha de bra... kram alla glada...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0