Jag o mina ideer

heej... ja som sagt ni som känner mig förstår... igår kväll vid 22 tiden höll ja på med ett inlägg här. hmm men det fick ett drastiskt slut då ja fick för mig att ja var sällskapssjuk och snacka med Amanda på msn som hade tråkigt. så ja åkte över till Amanda för att se film. det var riktigt msigt. vi såg en riktigt bra film. Amanda somna efter ett ta så gick ut o umgicks med Alex min underbara Pojkvän. han satt o spela xbox 360 medan ja låg med huvudet i hans knä o sov. vid tre lade vi oss o sov. vackna runt 9 o va skit ap pigg... XD lika irriterande som vanligt. men men sen vid 11:40 åkte ja hem o då var de en jätte lääskig snubbe som började snacka med mig... hjälp säger ja bara... riktigt lääskigt. o väl hemma åt ja frukost och sen baka ja sockerkaka och åt upp halva smeten... *mums*  och sen spela jag WII med min älskade stora syster... o nu sitter ja häär... hihi...



dalarna när vi fällde björken... haha har kört den däär. fast var en annan ja krocka med...



jag alla hjärtans daag...



<---Jag, Anneli ------>  ( visst är vi sööta... anneli var 8 och jag 6 tror ja )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0