ja så så dax att åka tillbax,.

ja hej på er. så var de dax o packa o åka tillbaka till fosterfamiljen efter en dag hemma. var inte i skolan idag eftersom ja var sjuk... *host host* asså ja e sjuk... ska vara hemma i morgon igen men ska till skolan på onsdag. idag har de inte hänt så mycket... mest tagit de lungt. ganska trååk om ja ska va ärlig. jobba lite matte men fatta inte ett skit. alex e här så har varit ganska mys vi har pratat ut o det var skönt. det blev en riktig lättnad...

LITE FRÅN IGÅR NATT:

jag såg på en halv obehaglig film på 4+ igår. för vissa va de en drama komedi. men inte för mig. jag har sett det i verkligheten vilket gjorde allt så verkligt. därför  blev den jobbig. efter filmen hade jag så otroligt mycket tankar om allt och gammla minnen kom upp. har ni någon gång haft kännslan av att hur länge eller hur varmt eller hur mycket två ni än använder blir ni aldrig ren? ja hade den kännslan igår. stod i duschen i säkert tre timmar. tvåla in mig minst 20 ggr tills tvålen tog slut. min kroppar var röd av det varma vattnet och jag var aldeles yr av vättske brist men kände mig ändå inte ren. det är en så jobbig kännsla.. jag hatar den. har haft den så måånga ggr. sen gjorde jag något riktigt dumt på natten men de skriver ja inte här så ha det bra nu. puss kram älskar er. skriver nästa gång ja har en data...



P.S

bjuder lite på mig själv nu... men kolla. såg helt anorlunda ut förut. ja satt o kola lite bilder för ett ta sen.. på vissa av dem ser man inte det är ja. men liksom ja ser ut som en anorektiker på vissa... det är hemskt.

D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0