fredagen / natten

WOW villken galen kväll.. snö kaous och blööta byxor. ja jag var hemma från skolan igår för o börja någon stans. det var soooft. sen så åkte ja till gullmars o möte min underbara kompis Sandra.E....  vi kom fram till att de var två år sedan eller något som vi sågs. snacka om tragiskt. det var lite tyst i början och väldigt stelt. =) men sedan hemma hos henne började det komma igång. vi gick ut i snö rusket och var ute ett litet ta sen gick vi in o snacka.. ja smsa med en helt underbar kille... som tragiskt noog var på jobbet. xD sen åt vi middag kykling med klyftpotatis. det var riktigt gott. och fy faan va sandras brorsa hade vuxit. blev nästan mörkrädd. =) sen gick vi ut igen fick pengar till att handla godise... mums... vi gick runt en massa och hade snöbolls krig. sen så ja av någon anledning så hade inte min underbara killkompis lust o komma ut förens vid elva tiden så vi gick o köpte godis. vi han prescis på håret innan affärens stängde... =P vi gick in en stund för att torka... ja mitt klant arsel satte mig på mitt blöta byxben så blev blööt om lumpen oxå. smart som faan... ( lump = rumpa ) vi spelade lite kort. jag van på 7:an... wiiii sen spela vi finns i sjön tre gånger och hon  van
=( det var lite tragiskt. vi gick ut igen när de slutat snöa och typ gick runt i litte parker. hihi ja hitta en sjukt rolig snurrsak. snacka om yr man blev efter 150 varv typ. haha sjukt roligt i alla fall sen sprang vi hem på toa och sedan träffa vi den underbara Mika som äntligen hade lust att komma ut när klockan var 23:00... =) jag ville åka lite saker och flög lite i snön så såg ut som ja pissa på mig... lyckat... o sen gick ja ner i spagat eller hur de stavas. o satte mig raklåång. och sen så kasta sandra o Mika snöbollar på mig ='( ... sen vid tolv var vi tvungna o gå hem.... tragiskt o såg på film de var mysiiigt.  

hoppas er daag / kväll / natt var lika häärliig

 ( har ritat den )


P.S

om ni någon gång hittar så underbara vänner som Sandra och Mika ska ni vara glada. för då har ni kommit till himmelen. dom är verkligen helt underbara varelser. nästan som änglar... <3

D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0