den sanna skönheten.




heej alla däär ute.

jag såg en film på halmmark idag när jag var hemma och sjuk. den var faktiskt ganska bra. eller ja tror det är en serie vet inte riktigt. a i alla fall. varför jag tog upp det i alla fall.  jo såhär är det....

i film/serien så var det en tavla med. den föreställde en jätte ful tjej kropp med ett clown ansikte. på tavlan stod det något. minns ej hur de va för va ett annat språk men betydelsen var i alla falll. något i stil med "den sanna insidans skönhet".. dom syftade helt enkelt på att utsidan inte är allt. jag tycker det var fruktansvärt bra budskap. och älskar det. för så är de verkligen. även den fulaste av fula människor vi möter varige dag kan ha en helt otrolig insida och vara helt fantastiska vänner. döm inte folk för utsidan. insidan är också en stor del. <3
älskar er alla och ta er en titt på era vänners innre skönhet ibland. alla snigga är inte helt fläckfria.



visst är jag otroligt heet soom clown.... eller inte...

men det är ja om man tar boort clownansiktet..

jag gick i 6:an när den här bilden togs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0