dagen hos farsan

heej... ja ni mins kanske hur ja skrev ja skulle åka till farsan.. *ler*
det är faktiskt en av de bäästa dagarna på läänge. var så häärligt.
jag var jätte spänd innan men efter kändes det underbart. var varm i hela kroppen.
vi pratade helt vanligt var lite spänt i början men blev bättre efter ett tag..
vi åt massa glass o choklad sås.. mums.. vi åkte o handla tillsammans på game
och sedan körde han oss till pendeln. o ja o anneli åkte till södra o gick på burger king.
det var gott som faan o ja flörtade lite med en kille som jobba i kassan. det var ap kul...
sen så typ åkte vi hem o jag var väll glad över det med farsan o så för det var verkligen
underbart. men allt annat var hääämst. hatar det.. blev dumpad av alex så var lite ledsen
på vägen hem då ja kände mig lurad. men är väll bättre nu tror jag. vi är ju vänner.
även om det är jobbigt. men det löser sig noog.

men ha det bra nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0