äntligen

ja så nu e man äntligen bättre efter att ha varit hemma. men så händer andra saker. jag hade ett framemot en häärliig skoldag med alla vänner. men ja så blev det då rakt inte. pappa ringde o veckte mig 07:35 i morseoch aa mins inte så mycket han sade men en att ja skulle komma till han. fick ont i magen och huvudet direkt efter och kunde inte sova... hade mardrömmar och ont i hela kroppen. när ja klev upp några timmar senare pratade jag med mamma och min syster fick ta ledigt från skolan och ska följa med mig till pappa sedan då ja inte klarar att åka dit själv. igentligen vad är det för dotter som inte klarar av sin egen pappa? som är rädd för hur han ska reagera? min pappa är ganska barnslig i sina komentarer eftersom ja fråga om min syster fick följa med och han svara med att "det är väll okej, men vadå är du en fegis ellerr" något i den stilen skrev han som svar... och nej Pappa jag är ingen fegis. men jag tänker på mitt bästa.

aja ser framemot en lungn trevlig helg. skriver mer imorgon eller lördag... nu ska ja börja fixa mig så smått... kommer ta tiid... får spräänghuvudverk så fort jag tänker på att ja faktiskt ska åka till pappa...




jaa har roliga minnen med pappa oxå... sådanna som jag saknar... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0