slapp dag..

daagen började med att man skulle på möte 9:30 vid globen. vilket slutade med fjasko. mer än de behöver vi inte gå in på.

sen åkte vi och åt på donken, jag mamma och pappa,. gud va hemsk det känndes. man kände sig så otroligt tillgjord för o göra pappa till lags. det var fruktansvärt gott faktiskt, fast fick stressa i mig maten så har ont i magen och har haft det hela dagen. *suck*

sen körde han mig och mamma till fuängen innan han skulle åka och säga upp sig. mamma och ja gick in  på baknen och fixade lite ärenden och ja tog ut 1000kr och spenderade på mig själv så jävla härlitg. så handlade en plånbok och 3 nya bälten. skit heta  i pastellfärger.  se åkte vi vidate in till tc och gick på pungt schopp och jag köpte en väska för 39 skit snygg!!! kommer upp en bild senare... xP 
köpe även svarta örhängen och två navel piercingar kommer upp bild på dem med. <3
och 9 pinc.... en till syrran... xD

vi gick in på h&m för kolla efter en klänning men hitta inget som föll i min smak så sedan gick vi till ett fik där mamma skulle möta en gammal vän. så a tog en chokladtårtbit med grädde och två kalla cola... mmm underbart i värmen.

efter det gick vi till indiska för o fynda. men a hitta massor som passa och var snyggt men orkade inte köpa dem. eller ja köpte en lila kjol. men a sen gick vi till zapata men var för mycket människor o varmt så gick till saturn return och där förälskade jag mig i en kort kort kjol och ett par rosa nät strumpbyxor.. så handlade det och gick och lämnade tillbaka den lila kjolen... och köpte även ett orange nagelack till min syster för ja e så underbar. xP och a sen köpte vi glass och åkte hemåt.

nu sitter jag på våran ute plats och tar det lugnt. lyssnar på musik på spotify.... riktitg nice pogram. <3

mamma ska snart börja med maten får se vad det blir idaag... 

hej råå..

Ps.

var riktitg trevligt igår kväll/natt. min underbara vän mika var över och vi bara låg i soffan på varsin ända. ( hörnsoffa) och pratade och slö titta tv. liksom en helt okeej kväll. *ler*  hoppas det blir fler slö helger....

sen somna jag till tretton... skit bra film. den MÅSTE ses!!! 

D.s



lika häärligt väder idaag....

( lisa på bilden. taget på ågesta  gården )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0