ny idé

ja så nu har ja en ny klok idé. jag ska bestämma ett ämne i veckan som jag tycker är viktigt. sen ska ja skriva lite på det varige dag. ett halv lång/kort inlägg och sedan nästa dag funderar jag vidare. det blir alltså fortfarande två inlägg men bara ett ämne och sedan lite kortare så det blir lättare att läsa. xP  såå hmm ja.. ni kan även komentera och säga vad ni tycker om det ja skrivit kanske vi får igång en dikution vilket vore lite spännande villl gärna höra era åsikter och tankar kring saker. är bra och alltid kolla upp saker från två perspektiv.












Kommentarer
Postat av: jojje

du ska få mina komentarer i allafall:) o de låter bra

2009-06-02 @ 22:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0