mysig kväll

hej hopp... 

igåår var en helt underbar daag... skolavslutning fick 4 VG 1 MVG 4 G så jag är faktiskt riktigt nöjd. efter att bara ha gått halvtid där det riktitgt bra betyg. sen umgicks jag med min underbara vän johanna och på kvällen kom sebbe över och såg film med mig. den var riktitgt hemsk. blää.. sen låg vi o prata läänge läänge tills vi somnade och vaknade ett idaag. och då var det städning som gällde.. urk.... och nu sitter ja häär... snart är det ju fest oxå.... ikväll... fast ja ska hgålla mig uppe är ju sjuk frtfarande.. *suck*

men nu ska ja spela puss o kram på er...



hela gammla 7 c ( 8 c ) bror på hur man vill se det. gud va vi saknade den klassen i 9 an då vi blev splittrade... ='(

bilden togs på avslutningsbalen... = ) <3 kommer sakna er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0