kul daag

vill börja tacka min underbara vän kenny som skrev en fin komentar. tack <3


och sen ja idag fick vi  lämna den söta lilla hackspätten :'( lite tragiskt var det. sen har ja solat o mysaat hela dagen till sandra kom o väkte mig.. XP och vi gick ut o lekte i parken sen hem och hjälpa till med maten o vänta på lisa. <3 sen äta o se film o ut i parken o porrdansa sexiiigt. <3 nu är vi ny badade och mm... ska se film sen sova. ska åka imorgon.. hihi lääängtar. undra om vi får upp tältet? bra fråga ler

kram puss kanske skriver när ja e booorta...



mitt hjärta är förstört. hur kunde du göra så?
det blöder, gick i bitar när du stack kniven genom det.
du sårade mig jag har gråtit sedan du gick,
tårarna kommer  slutar aldrig. du svek mig
jag ville ta mitt liv men någon annan dök upp,
ställde upp höll om. men sedan upprepades allt.
hur kan ni? gång på gång blir jag sårad, lämnad och
sviken. att man aldrig lär sig.....

Kommentarer
Postat av: jojje

kom i håg att jag lämnar dig aldrig:)

2009-06-23 @ 00:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0