hemma igen..

ja nu såhäär lite på morgon kvisten så e man hemma då..
ttrött men ändå pigg. suck.. har åkt bil sen elva inatt. mysiigt som faan..
min mobil dog och jag vet inte var laddaren är. suck...
och jag vill smsa med någon. jag börjar gråta...

och till dig som tog illa upp för bilden gå och dö. ingen har bett dig kolla min blogg eller läsa den. det är helt ditt eget val. så hmm läs och acceptera det jag lägger upp eller sluta läsa. upp till dig.

och om att skära sig. visa människor kommer aldrig förstå det andra har redan fastnat i träsket. för er som inte förstår. säg aldrig som den ovetande personen som inte vågar stå för vem hon/han är. det är så fruktansvärt fel. vet man inte va det handlar om att skära sig kommer man aldrig att förstå det heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0