happ

heej hopp alla glada...

idag så har min dag varit helt okeej... ja fick MVG +++++ av min hemkunskaps lärare som önskar det fanns ett högre betyg. mitt arbete var de bästa hon sett på alla år som lärare. (8år) jag fick ett så jävla stort leende på mina små läppar. =D
gjorde även ett musik prov... vilket gick helt jävla ok... fick VG så antar jag får G som betyg i musik islutändan. xD

när ja kom hem återstod ännu mer städande... ja fick stryka en  duk och sedan vika sarvetter och plocka saker och damma och slå huvudet i taket 3 gånger då ja skulle upp och klättra på kylen och frysen... ( fråga faan inte varför ).. men lite små kul var det. <3 nu sitter jag här. ska snart återgå till städandet. ska bara planera min nationaldag....  för det är ju på lördag...

ska försöka åka in till stan med världens gulligaste lilla tjej som ja brukar vara barnvakt åt. dom har massor med roliga aktiviteter för barn... wiiii.... sen bär det av hem till sandra då hon fyller på söndag så vi ska ha fest... ( middag ) ska bli riktitg mysigt.

sen kan man nästan tro ja flyttar hem till sandra ska va hos henne lördag till måndag... <3 och sen hon hem till mig måndag till tisdag. vi har ju avslutningsfesten på måndag kväll/natt och tisdag bär det av till gottland. såå a blir inte så mycket skrivet då.. men bilder och mer skrivit efteråt....




P.s

dom som inte vågar stå för sina komentar är bara fega. liksom palla skriva fjortis till någon utan att tala om vem  man är.

D.s




Kommentarer
Postat av: jojje

gratta henne från mig;)

2009-06-02 @ 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0