fy faaan för en dålig släkt

ååå så himmla jävla leds ja blir! ni vet jag skrivit mycket om min vikt och all bantningsreklam och att alla pratar om vikt och andra saker. idag skulle ja hämta ett tält hos farmor och farfar som vi ska ha i dalarna. o vad tror ni farfar dra upp?!? jo så klart att ja borde tänka på vad jag stoppar i mig och röra på mig mer.. hmm hallå stäng bara din jävla käft. asså har man inge snällt å säga kan man faan va tyst. samma sak med kompisar.. ni vet hur dåligt jag mår, men bättre lite rund och gla en smal och sjuk. som ja var förut. så snälla ni sluta komentera den ja försöker leva som jag är nu och må bra för den jag är. hjälp mig i stället. <3

sen idag hitta några barn ute en sjuk hakspätts unge som inte kunde flyga och var helt ut tårkad så vi tog in den till oss för att ta hand om den. riktigt mysigt. den e så söt. försökte hacka sönder mina fingrar. vi mata den med blöt kattmat och den satt i mitt knä. sen körde den ner huvudet i min uringning. hihi... <3  men nu sover den och det ska jag göra om en stund med.

ja visst ja.. vi får inte glömma. vår älskade idrottslärare från QV är 40 nu... hihi grattis grattis. xD

ojdå nu vakna den lilla fågeln..

hej råå

Kommentarer
Postat av: kenny

skit i din farfar det e ditt liv o du e fin som du e

2009-06-17 @ 21:14:48
Postat av: jojje

de har du rätt i kenny du e fin maggie du ska inte bry dig om massa sånt strunt prat:D o jag tror at ni har hitat en lite pervers hakspet;D

2009-06-23 @ 00:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0