vänner? som hatar vänner?

hej.... idaag kom ja fram till en cool sak... eller okeeej en riktigt traagisk sak om jag ska vara ärlig.

för typ alla mina vänner typ tycker illa om varandra. den hena gillar inte den andra som inte gillar den eller den tredje som inte gillar den första som inte gillar den fjärde som inte a ni hajar poängen och alla snackar skit om varanra... blir så trött.. liksom alla blir sura för ja umgås med folk dom inte tycker är bra för mig och snackar skit omvaran till mig... orkar inte blir så trött. och liksom vill kunna ha mina vänner.. okeej tycker du inte om någon så vist det är helt okej men ja behöver kanske inte veta det! håll de för diig sjääälv..

puss kraaam..


P.s

nu är ja på liisas läänd vi tooog ett härliigt bad mmm

d.S

Kommentarer
Postat av: Sandra B

ja, jag kan säga att jag absolut älskar mina vänner! Maggie<3 Lisa<3 josse<3

älskar er! älskar dig gumman!<3

2009-07-11 @ 21:23:31
Postat av: maggie

men fråga var inte om du älskar dina vänner....

frågan är om du kan aceptera dina vänner, vännner? jag älskar alla mian vänner men pallar inte att de snackr skit om varan om du förstår?

2009-07-12 @ 23:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0