tv för hela slanten

ja så var man på jakt efter en bra 22 tums eller större med inbyggd dvd...

planen var att åka till södertälje där dom sade sig ha den... hm dock var det jävligt skumt. fick aldrig något bekräftelse mejl och när mammas sambo ringde fanns den inte. senare på kvällen runt 19 tiden fick jag ett sms att den fanns?!? sjukt eller vad. i alla fall vi flängde runt på en massa affärer i hopp om en bra tv... det gick ju lätt eller inte.. siba såg lovande ut med en bra tv för ett rimligt pris.. 4000kr nätt och gämt med försökring och allt. =)

hmm dock tror ni den funka när vi kom hem?!? lampan lös grönt och rött och orange den var den bra på... men bilden sen den va svart som natten xD
blinka blått då och då men sådant får man leva med antar jag. xP
så blir kungens kurva i morgon med och lämmna tillbax den förbannade tv och fortsätta leta för de där jävla märket testar jag inte igen.. var deras egna sjuka märke... det fanns inte ens med i väbb lagret liksom hallå?!? har ni den eller inte. så ja ut med bilen igen i det finna svenska sommar vädret i stället för o gosa i sängen med en kopp te och filmmerna jag köpte idaag jo jag vet tre till till mina 12 nya älskliingar som borde komma någon gång under nesta vecka. <3 lääängtar. 
syrran e dock leds då jag frågar henne hela tiden eftersom de är bokade i hennes namn får hon mejl när det kommer och jag kan hämta dem... wii längtar...

puss puss på er..

P.s

har värsta planerna för min födelsedag näästa år.. man blir ju 18 får dra till med pompa och ståt.... tjej middag ute i tyresö tre rätters med servitris och grejer sprit till de över 18 när klockan närmar sig tolv och festen kommit ågång då är killarna välkommna... dansgol DJ ofc.... bar med massa cider öl och annat gott. gratis sprit till alla ( förhoppningsvis ) bror på hur mycket jag hinner spara till dess. men världens fest blir det. såå hmm oj oj alla vuxna håll hårt i ere barn xD

D.s

puss kram på er igen älskar er läsare....



först med sugig vista bärbar i familjen och först med en platt tv som inte funkar. jag är först med allt nytt och dyrt men inte faan funkar det. *suck*
ska köpa ny cykel snart oxå... eller vågar jag verkligen det efter all min olycka?!?

vad säger ni?!? ska jag sattsa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0