trillar in

ja nu har folket börja trilla in. mammas kille e hemma och syrran men mamma skulle tydligen sova borta?!? =O

hmm ja visa kankse undrar vf ja inte sover för till några av mina vänner har jag sagt ja ska sova tidigare.. men idag är det faktiskt mina naaglars fel... vid tolv fick jag tråkigt och börja måla dem dock är de inte klara än. men de e skit heta... franskmanikyr xD

kanske kommer  bild i framtiden... <3 borde sova snart är ju en dag i morgon med.

man får väl se vad som händer då... xP

hoppas någon kan umgås pallar inte en dag till själv hemma.... antingen se film hos mig eller hos den eller dra in på stan ba umgås.... är av ap stort behov av umgänge ändå hade ja en kompis här fredag-lördag. vad e det för fel på mig? liksom hallå... hihi lite små komiskt.. men men sådant e livet

nu börjar mina små sööta naglar bli klara typ 3 timmar senare.. ska bara torka.. xP har bytt om till sängen så får borsta tänderna snart. <3

puss på er

Kommentarer
Postat av: lisaa :)

men hallå , kom ut hit då om du är i desperat behov med att umgås ? fast du kanske kommer ut nu i helgen? eller ?

2009-07-05 @ 12:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0