svåraste i mitt liv

hej san hoppsan...

idaag har vi varit i enköping och kollat i affärer... lite små kul... handla ett nytt deadem och lisa en bh... hihi hjälp hon har c då måste ja ha b bläähäää... sen har vi badat och nu regnar det... bläähää..

de värsta jag har gjort i hela mitt liv än så länge... hatar det!! jag sade upp två vänner idaag. shit.... trodde dem låg mig varmt om hjärtat med ne det funkar inte de går inte ehopp... jag pallar inte. båda vet hur de ska få mig i sägn och snackar skit om varan fast de inte känner mig!! stör mig på det.. såå heej dåå...

orkar inte skriva mer är lite boorta i huvudet... såå heej rååå vissa vet vf... xP



maggie orkar inte mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0