sol även idaag xD

ja så var det soligt och fint väder idag med... hoppas ni varit ute och njutit. man vet aldrig hur länge det håller i sig. skulle bli sämre i helgen.

var på ågesta idag med såklart... häärligt häärligt. men farligt farligt. man vill nästan inte åka hem. älskar vattnet. och folket där gillar mig har alltid massa nya hyss pågång. idag spela vi maxi yatsz ja van!!! med 100 över andra ovh 200 över den tredje.. var riktigt kul.

vi hade med oss en massa boxtavs kex så jag satt och lekte har ni tur kommer det in bilder nästa gång jag tömmer kameran. några fick mms idaag med bild. lite små kul.

nu har vi äntligen kommit hem och mamma lagar mat medans jag och anneli ser på min granne totaro.... en anime film. hmm lite skum är den men rolig. till maten ska vi se pafymen som verkar vara en bra film... någon som vill hålla mig sälskap och se film på lördag??

men a ni får ha det så bra och njut av solen medans ni kan. xD


visst ja jag pratade med en snubbe som höll på med poercingar och dylikt han ska hjälpa mig att byta till en av mina nya i morgon.. wii... xP

och vi prata tatueringar jag ska vänta 1 år och 4 månader sen får jag... gör man de innan är personen inte seriös. för det blir inge bra eftrrsom man forstsätter att växa och det drar ut tatueringen... xP

hej svejs till i morgon..

Kommentarer
Postat av: ♥ Novembersara - det lilla extra.

Fin blogg du har, ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-07-03 @ 09:44:42
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Randy

Här regnar det idag!

2009-07-03 @ 12:02:44
URL: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0