sista natten

idaag var sisat hela dagen hos min älsskliing <3
imorgon åker jag vidare...
så måste vakna någon gång vid tolv senast... bläähäää
sen blir de stääda och packa för hela slanten... ska ju till Johan...
ska vara med han från i morgon till på torsdaag på hans faarsas bååt <3
myysiigt behöver inte sova själv förens söndag natt...
mmm och massa bad blir det  xP
sååå hihi nu kommer ja inte skriva förens på söndaag tror jag.. eftersom vi e ute på en bååt... dock  vid land tror ja... hihi
hoppas ni inte saknar miiig för mycket.... och sen på måndag ska ja på möte och sedan blir de dalarna igeen... till torsdag eller söndag bror på om pappa kan ta mig på torsdag då mamma åker hem... känner mig som tre eller något....
lääängtar så tillls ja blir 18 och kan gö som ja vill.... men något säger man måste bli 17 föörst    XD

men ha de bra puss på er alla....

P.S

lisa har klippt miiig... jätte kort  xP

D.s



jaag om tree år xP



nu ska sööta lilla maggie snart nanna kudden....

så puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0