pooolkagriis spöööke hjääälp

hjääälp polka spööket kommer och äter upp miig xP

haha ja ska förklara lovar... jo såhäär är det vi har rosa vit rickiga täken och liisa fiisa drog ett sådant över huvudet och skräämde miig och sen bitar hon miig ... hmm kanske ska biita tillbax eller va tycker ni? hihi

sen typ hade vi en vääldigt rolig diskution idaag eller vi tyckte den va kul... liisa fiisa har ju större bröst en mig så de e bomber och mina e små så de e handgranater XP och lisa fiisa gjorde bomben och då sade hon att de höll på att spräängas... fråga inte =)  och att dom skulle kväva henne..

så hmm i tidningen i morgon 17årig flicka drunknad, kvävd av sina brööst... eller hmm kvävd av sina gigantiska bröst? vad låter bäst  XP

ja vi är sjuka vi vet det, så ni behöver inte tala om det...

och sen så myste vi med häästar idaag som fösökte bita min tutte och äta upp min sko! hmm inte bra...

och ja reta lissa fiisas kisse... de va små kul  ...

aja hej råå puss kram skumbanan <3



hihi sommaren 08 bra minnen <3  porrigt värre och snacka om mina boobis har vääxt... A kupa gooes C kupa xP



hej rååå =)

P.s

haha min fot är lääskig... booohuu.....

D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0