kan inte sluta tänka på det



minns så väl alla stunder vi haft. okeej kanske inte dem när jag var jätte liten men efter det. som här... när vi var på rotsidan... du och linda var uppe hos oss i kramfors och vi bada och det var finnst väder hela tiden.... du kommer alltid finnas i mina tankar, livet känns tufft men det får man leva med. man får vara glad för den tiden vi haft tillsammans. du var en underbar morbror som  fanns för alla. du  brydde dig mer om andra än dig själv. jag är lite som dig har jag märkt. på vissa sätt är det bra men andra inte. det kommer göra att en del av mig alltid kommer minnas dig. du är liksom morbror bosse bus... alltid rolig härlig och underbar. älskade ditt bullrande varma skratt. man kunde inte vara deppig när man träffade dig. och var man det fick du en alltid på bättre tankar. det var så underbar. saaknar diig och du lämnar aldrig mina tankar. allting känns så otroligt overkligt. när ja såg din kropp igår trodde ja jag skulle dö... det var så svårt. jag ville bara du skulle vakna. att allting bara skulle vara en hemsk dröm. men det funkade inte. du vaknade inte. du var borta på riktigt, =( 


allting kommer i en ända röra men det behövs verkligen. måste bara skriva av mig.




det saknas en del i mitt hjärta... du tog den med dig när du sörsvan. du var bara 60... hur ska vi alla klara oss utan dig? jag, anneli, mamma, malin, christina, andrian, soffi, linda....... vi är måånga som kommer sakna diig. vi kommer fortsätta prata om dig. du kommer alltid ha varit en stor del i våra liv och betytt väldigt mycket för oss.....

vi älskar dig alla.... morbror bosse bus..... <3 <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: lisa

nejmen gumman :O fy va hemskt!! :O

jag hade inte läst din blogg på ett tag. märkte jag nu..

2009-08-03 @ 19:31:49
URL: http://izzeeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0