hmm

idaag sov jag hela  dagen då mamma övertalade mig att ta några lugnande och sedan försöka sova vilket inte gick så bra såg en och en hav film innan ja somna och åt en skål med jordgummar mjölk och socker vid ett tiden i natt... sen så förmiddagen idag när ja vaknat ringde mamma bup och försökte fixa en akut tid... a och det gick ju som valigt åt helvete...

mamma gjorde frukost och kom upp med på min säng. mannagryns gröt med jordgubbsylt. riktigt gott. och ett glas oboy...  det var mysigt att bara kunna ligga och ta de lugnt... och få vila ut. sen kom mia världens bäästa extra mamma och vi tog en tur till sigtuna alla utom anneli var med...  vi fikade på tant bruns chaffe riktigt mysigt.

nu är vi hemma och jag ska väl spela lite smått innan jag ska sova en tidig kväll ska det bli... <3

så puss på er...

Kommentarer
Postat av: lisa.

hallå , sigtuna ligger inte långt från bro :O

2009-07-06 @ 23:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0