går natt och idaag

ja igår var man ju i stan hela dagen och sedan med syrran tänkte ba säga vi badade igår oxå riktitgt mysiig. <3

idaag vakna ja halv sent och tog det bara lungt var skit nere orkade inte ett piss hade jag valt hade jag inte klivit upp ur sängen vill bara sova bort allt. bläähää ....

åt ialla fall en hyfsat bra frukost sen typ var ja på ap dåligt humör vet ej vf... känner bara själv att jag varit ap otrevlig mot alla.

sen typ droog morsan iväg och ja och alec gick o handla mat... som vi laga till lilla mig. skit gott blev  det. och han åkte och a livet e ba piss. ja vill vara själv men ändå inte själv. någon som fattar hur ja menar?

känns som om ja bara är förrvirad just ju... hoppas ja inte gör er helt galna...

kram puss



                       <--- jag sandra ---->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0