går dagen xD

daagn började med frukost framdukat bara gå ner och ta för sig. sen gjorde vi hemmagjord glass mums... sen blev de brända maränger och the sims 3 spelande.  sen stressa med o duscha sminka sig laga middag fixa håret... gud vilken fart det blev på mig ändå var ja inte klar när min gäst kom. drog på mig byxor snabbt och öppna dörren till sebbe som skulle göra mig sällskap den ensamma kvällen då ingen va hemma. såg två filmer. bout tripp och hitch... riktigt bra filmer.. sen myste vi lite o såg på tv i min säng. vid 1 halv 2 följde jag honom ner till centrum och mötte upp kalle och två vänner till honom. <3

dom verkade trevliga men va väldigt flumm och jag jätte trött. xP sen typ väl hemma såg vi på 5 girls en ap siik film... wanna be skräck... hihi sen typ prata vi massa o mamma kom hem skit snygg xP vi börja göra oss i ordning oss för o sova och kalles kompisar sov i min systers rum och kalle i mitt och ja e mammas o hennes killes då de sover i gäst rummet just nu xP   såg då på en film till ditroit rock city.... ja suger på stavningar xD

ja det var en helt okeej kväll helt änkelt.... <3 hoppas eran var lika bra...

idaag sov ja till 1... när ja vakna va kalle och compani borta och ja åt frukost. skulle dragit över till freddie men vi ändra det till idaag " måndag" om han inte e för bakis då han fyllde 20 igår... xP  "Söndag"  sen när vi bestämt oss om idaah... ( klockan e över 12 ) handlar asså om min söndag nu de förra lördag xD

sen typ spruta ja in vatten på mamma och hennes kille som sov så sött. sen stressa vi till någon grej o sen donken... happy mile med nuggets i... gott var det... men snacka om mätt ja blev sen... oså åker man hem startar datan ofc. laddar ner grejer till the sims 3 och sen spelar ja... hihi fick en bääbiis tjej som heter Kiwi... sen nu har ja äntligen slitit mig för o ta en tidig kväll för ängångs skull... nu tänker ni nog. vadå tidigt?!? klockan e halv två... jo ni vet hmm senaste nätterna sluta klockan 6 på morgonen XP så detta e tidigt...

såå god natt på er...

P.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0