ensam

hur kan man känna sig så ensam.
så ensam i hela världen och ändå innerst inne vet man att det finns fullt med folk runt än.
men man tror inte riktigt på det. den sensate tiden har jag känns mig så otrolg ensam och jobbig.
jag går runt och mår dåligt över om jag sårat någon, gjort någon illa, behandlat någon dum, om jag är jobbig, hur folk kan vilja umgås med mig, att jag är en idiot, jobbig, nördig, ful, dum....... skulle kunna radda 8 a4 papper om varför jag känner mig ensam och jobbig.. men då kommer jag ju ingenstans med mina tankar. måste ju få dem att försvinna. men det går inte hur mycket jag än försöker att undvika dem hålla mig sysselsatt så funkar det inte. dom försvinner inte dom bara gnager sig längre och längre in i mitt huvud. ='(

klarar knappt gå ut går runt och drar in magen kan inte ha bara kjol eller shorts måste ha legging som sitter skit tajt så man inte ser låren. shit vilka problem jag har. okeej känner mig som en skit jobbig fjortis just nu. men jag vill kunna tränna men klarar inte att byta om tillsammasn med folk, vill inte se min kropp. när ja väl står där ute får ja jätte ont i bröstet och det känns som om alla stirar. gud fattar inte ens att någon orkar läsa allt ja skriver. är faan den tråkigaste som finns att lösa om. liksom oj shit va ja håller på... bäst ja slutar skriva.....




döda mig snälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0