vänner....

jag har bara fyra personer jag verkligen litar på att dom stannar hos mig nästan vad som än händer. och det är
Sandra.H, Alexander, Johan och Kenny. iallafall känns de som om dem är de ända som förstår mig och finns för mig. alla andra vänner känns ganska ytliga och det känns som om alla suksesivt byter ut mig mot en tjej jag inte tänker nämna namnet på. jag märkte allt så klart idag. så ja gav upp tron om att någon av minna vänner igentligen bryr sig eller orkar finnas för mig. men ja lovar er så länge jag ej tar livet av mig så ska jag finnas för er. lyssnar alltid och gör mitt bästa för att ha bra svar tilbaka. ni vet var jag finns säger jag bara.. ni som känner er träffade.. här är jag.. det är bara säga till vi kan prata om det. kanske är det bara ett missförstond. men jag säger inget. ni får komma till mig för då ser ja mina verkliga vänner. för dem skulle veta direkt.

men ett otroligt stort jävla tack till ALEXANDER, KENNY, SANDRA OCH JOHAN som alltid finns för mig hoppas ja finns för er med. annars får ni säga till mig. ställer upp så mycket ja kan... annars finns ja efter ja börjar få lungt i mittt liv kvar för er.



<---Sandra och jag----->     ( alltid vi genom vått och tort.. )



dig har ja ingen barn bild på men du är underbar ändå... eller ju någonstans har ja bilder på dig i blöja men orkar inte leta... *hihi* du har kännt mig sedan ja föddes och funnits i mitt liv. inte alltid så vi har varit bästa vänner och pratat om allt. men nu på senare år har jag verkligen fattat vad du betyder för mig. du ställer upp, hjälper mig på rätt spår om ja håller på att hamna fel. du kommer över när de behövs bara håller om utan att säga något. låter mig gråta ut mot din axel. nu är du mitt ex. och efter de tog slut var ja rädd du skulle försvinna lämna mig. men nu har ja förstått att du står kvar vid min sida. det betyder guld för mig. ingen har någonsin stått så nära mig som du. ingen har vetat så mycket och sett så intensivt hur mitt liv sett ut både hos mamma och pappa som du. ingen får någonsin förstöra våran vänskap. lova mig det.... <3




P.s nu har min dator  gett upp så får inte uppler bilder. skriver om johan och kenny i morgon. men ni är inte mindre världa för det lovar... ni är underbara... älskar er alla... <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0