vad är det ni inte förstår!?!

hej alla. idag tänker ja inte var den där lilla treviga flickan som håller käften för ärligttalat är de något ni inte fattar!!!

allting är inte bra bara för att rättegången e över. jag vet inte hur många gånger ja vela inför den att ta tillbaka änmälan. det känns fortfarande helt fel. ja vet alla säger allt e bra nu för att de i rätten trodde mig. men hallå det känns ändå som mitt fel. det var ja som bjöd hem han, ja som inte bäddat min säng så ja bjöd in till någe, de var jag som hånglade med han, det var jag som inte sa ifrån ordentligt så liksom hallå det är ändå mitt fel. det kan inte gå en dag utan alla frågeställningar om varför jag anmälde, eller bilder som kommer tankar och funderingar vart mitt liv är påväg. det är 1 månad och 2 dagar sedan rättegången var och det känns bara som en dröm som om det igentligen inte hänt. jag vill in i min fantasivärld igen men hittar den inte. min trygghet är borta. undrar hur det blir att gå tillbaka till skolan igen. det är jobbigt med massa folk runt mig. får panik. hur ska det bli utan en trygg persson runt mig 24/7..... aja blir svårt men får ta en dag i taget och bara flyta med. och försöka inte gå under igen....

hare bra kram kyss på er alla <3

hoppas ni någon gång fattar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0