underbart med snö eller!?!

heej alla glada där ute i den kalla snön.

nu ska ja berätta lite kortfatat om min färd till affären. hihi.. klockan var runt 21:00..
jag var så korkad så ja komma inte ut genom fönstret utan drog på mig mina högklackade skor.
jeans jacka och en halsduk. trodde det var ingen snö typ. sen kommer vi ut o de var mer snö en ja trott.
så ja halkade som bambi på is. hihi. ganska kul o se tyckte tydligen min lilla älskling. som tog tag i mig o drog. ja gled omkring och hållde på sen sa de ba poff o ja låg raklång i snön på mage. precis som bambi på is. han hjälpte mig upp men höll på att vika sig av garv. sen försökte vi gå vidare gick ganska bra. sluta med att ja hängde i hans arm benen gled isär och han fick dra mig. lite kul.. hihi... sen väll på affären var de helt okej köpte massa choklad. mums. ( den e snart slut ).
sen på vägen hem gled ja oxå som fan höll på o ramla flera gånger men de gick bra. sen var ja dum nog o kasta en snöboll på min älskling som så klart skulle ge igen så ja försökte springa. hm gick som o någon skulle gått snabbt bredvid mig. alltså mycket sagt. ja fick massa snö i minnanför mina tröjor o rumpan med mera. gjorde illa foten och massa sådant skit. men nu e ja hemma. utan byxor och tjocktröja för de är blötta sitter under ett duntäcke och skriver med mina älskade vänner.

hej råå.. kram puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0