tack..

ja fick se en så otroligt fin komentar på min blogg idaag när ja kolla... den v'rmde verkligen. och fick mig att inse varför jag har ett så pass mycket bättre liv en vissa. för asså ja har åtminstonde ett liv. och desutom om man ska lämna en sådan komentar kan man då inte åt minstonde va mogen o säga vem man är? så till den personen en hälsning bara...

"SKAFFA DIG ETT LIV FÖR FAAAAN  OCH ANVÄND DET"





"gå och d då fjortis jvel? varför sitter du bara och snackar för? gör det som du säger istället.. eller VÄX UPP! herregud"

moget

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Hej! Kika gärna in mina porträtt på min blogg eller hemsida: www.emmadammdrawings.se och berätta vad du tycker :-) Du får gärna lägga till mig på bloglovin också så lägger jag till dig! Kram

2009-01-17 @ 17:10:20
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0