söööndaaag.. <3

ja hallå alla glada morgon trötta människor som precis som ja ätit en underbar frukost och ser på the simpson....
idaag tror ja att ja vakna på rättsida... känner mig ganska gla i alla fall... <3
jag vet jag vart dålig på att skriva på sissta tiden.. men ni som känner mig vet vf....
hihi.... min älskliiing e ju här. så varför ska ja sitta häär... men idag tog ja mig tiden. *ler*





nu ska ja berätta lite om mina underbara planer idaag..

först ska ja och min underbara älskling åka till högdalen
o handla hmm ja de ska vi inte gå in på närmare...
sen ska vi hem och se film o mysa tror jag... ååå <3
sen ska vi äta något gott och bara ta de lugnt....
vid typ 22:00 ska vi gå ut på en kvällspromenad.
efter den ska vi kanske ta ett varmt mysigt bad tillsammans.
sen lägga oss i en nybäddad säng och se en film till o sen "sova".

ja de var hur mina planer för idaag är upplagda.... xD




ha en bra daag  alla glada däär ute....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0