skola på en lördag...

hur faan kan dom.. liksom skola på en lördag. okej ja gick dit va där gjorde det ja skulle fast ja kom sent. sen typ va ja allment social med alla... fick massa mer kramar en vad ja brukar få. faan va lycklig jag är... och Juni gillade mig ( johannas brosssaas dotter på ca: 3 år... ) ja va faktiskt med på no lektionen idaag. första denna termin... det var piss tråkigt fatta inte ett jota. sen hade vi matte och ja kände mig jätte stolt jag fattade massa av de dem sa.. wii... och nu sitter ja o väntar på att mitt ex ska komma hit o umgås med mig. eftersom mamma e på fest. så pallar inte va själv. okej de är andra hemma men palla va social med dem. så han kommer vi kanske ska beställa pizza. mumsigt värre... hihi... eller så lagar ja något gott till oss. ja älskar att laga mat det e så kul. o frågar man robin e de kul att titta på.... iallafall om ja lagar mat efter duschen. fast han tycker de e trist ja skaffat kille för nu har ja helt plötsligt kläder på mig när ja lagar mat. hihi... ha de gött alla där ute.










lite bilder ja satt i lekte med för läääääänge seen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0