så trött

jag är så jävla trött. skulle kunna lägga mig ner o sova i några månader. förstår inte hur ja kan vara så jävla trött. jag har iprincip sovit hela helgen så hru kommer det sig jag e trött. har ingen ork, ingen lust och ingen vilja. känns ganska jobbigt att inte orka något. känner mig så dum blir sur för minsta grej. bråkar med alla och mår bara så dåligt. vill ej stiga upp ur sängen eller något.  orkar knapps skriva här. ajaj nu ska ja se om det är mat. är liksom inte ens hungrig längre. de ja orkar göra är kliva upp sätta mig vid tv. gå på toa llägga mig fframför tv igen o somna sen kliva upp till middan äta. sen sova igen. typ de ja orkar varige dag. ganska jobbigt.  aja nu ska ja logga orkar inte mer nu.. puss alla glada...



bild från nyår.  31/12-08 WOW

Kommentarer
Postat av: Anonym

har de hänt nåt speciellt ? :o<3 gumman jag finns här för dig , och de vet du mycket väl.

älskaar dig Magdalena :)



underbart fin bild på dig! :)<3

2009-01-19 @ 19:18:34
URL: http://izzeeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0