mitt hjärta sprängdes i tusen bitar idaag

heeej alla glada. de som känner mig vet jag vart ganska borta och rätt nere den senaste tiden. därför orkar ja inte ha en kille just nu med tanke på allt runt mig. och de som vart med från början vet hur otroligt mycket jag älskat kenny. när ja idaag ville att de skulle ta slut för att vi skulle va vänner så ja fick ett ta o tänka över mitt liv så dampa han satan på mig. ='(  ganska sorgligt.  jag orkar verkligen inte. men det sissta han sa innan han lade på telefonen sårade mig så otroligt mycket. tror aldrig någon har lyckats få mitt hjärta att gå i så många bitar på en gång. liksom allt bara svartna framför ögonen jag ville bara lägga mig ner o dö... kände mig äcklig ful vidrig. förstod inte hur ja kunde inbilla mig att någon skulle älska mig för den ja gör igen. eller ens hur någon kunde vilja ta i mig igen. hur faan kan man va så jävla dum. jag frös så ja skakade efteråt. låg under två duntäcken o frös endå. vill bara gråta men alla tårar e slut. ='(  jag och johanna har bestämt oss. vi ska åka ner. helgen v.5 för nu e ja leds.måste få han att förstå hur ja känner/mår. ja skiter i vad mamma säger. ja drar. vi köper biljetter sen ska ja beräta för mamma och hon kan säga vad hon vill. hon är inte ens i stockholm. så HAHA synd för henne!!!!!  aja nu ska ja sätta mig och goosa upp mig i mammas knä se film och äta semlor. och gråta lite till.... ( hatar semloooor blääää ) ( mamma lär siig aldrig )......

ha de bra däär ute... älskar er alla..


"Kärlek är något alla förkännar att få känna, sen om de bevarar den eller kastar bort den är deras val. Jag gav dig din chans du tog den, bevara den ett tag, sen slängde du den på marken, hoppa på den och krossa den. Du hade det största rummet i mitt hjärta, det jag reserverat för den rätta. nu är rummet låst och jag tappat nyckel. Orkar ej leta efter den. Nu är den borta. en har rummet innan dig haft, då var jag den felande länken. Hoppas du hittar någon ny, någon du tar hand om och ej kastar iväg. behandla den som du behnadla mig i början, om inte bättre, för mig har du förbrukat, mig har du hivat iväg. Så som jag engång älskat dig, kommer jag alltid at älska dig. så som jag engång såg dig kommer jag aldrig sluta se dig. du finns kvar i en bit av mitt hjäta. inte det största finaste rummet. men i en låda någonstans längst bak där jag gömmer det förflutna som ej går att glömma. där de som inte finns i min fantasivärld får stanna. de som kommer fram i förtvivlan och gråt. hoppas du förstår för de gör ej jag. för jag älskar dig så. men du sårade mig ändå"

Kommentarer
Postat av: johanna

älskling har bara så god lust att slå ner han jag verkligen litade på att han skulle ta hand om dig eftersom jag satt och förklara för honom hur mycket du betyde för mig skulle han såra dig då jävlar har han gjort något som jg inte tål gör någon dig illa så har dem gjort det för sissta gången .. Det han sa tro inte på det det är han som är så jävla sjuk gumman du är bäst älskar dig över allat annat

2009-01-20 @ 23:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0