mina rosa kaniner!!!

*grååter*


jag e inne på msn och heelt plötsligt börjar en dum fredde skriva att han ska döda min  arme av små sjungande fluffiga rosa kaniner.... och liksom så kan man bara inte säga. han ville göra dem till kebab.... men liksom blää det går inte!!.. sååå snälla ni hjälp mig skydda de små fluffiduffernas liv. dom behöver er....  dom kom till en dag när johan skrev till mig om några rosa små sjungande kaniner.. sen utaköde ja dem till en arme och senare till små rosa fluffiduff kaniner som sjunger... hihi ganska kul. sen hänger dom med i mitt huvud hela tiiden... ME love them.... så du fredde du kan glömma att du ska göra kebab av mina små älskade fluffiduffer. för jag lovar dig vi är många som skyddar dem. för utan dem klarar jag mig inte. finns inte dem finns inte jag!!! så de som vill ha kvar mig RÖR inte mina små sööt saker... xD

jag vet ja e sjuk!! xD men jag är född sådan.... *hihi*


P.s

Lisa & sandra...

ni vet den där kvällen på halloween när jag vile ville sova.. tror de var då i alla fall, när jag hade ont i huvudet och snacka om de där rosa små klumparna som höll i mitt hår på kudden och allt om skarven som mina föräldrar haft för o få in den lilla hjärnan jag har. jag tror det var då som mina kaniner började komma till liv. eller dom har nog alltid funnits där. men inte riktigt vetat vilken form, färg eller vad dom riktigt ska syssla med. men de rosa små klumpidunserna i mitt huvud blev  Rosa, Sjungande, fluffiga kanniner. faktiskt en hel arme av dem... mohahahah..... och dom ska alltid finnas kvar...
men nu ska ja se en film så ha det bra... mina små rosa fluffiduffer hälsar många kramar och kyssar till er alla där ute... <3 dom älskar er om ni accepterar dem och miig. för dom är en del av mig och jag en del av dem. utan mig finns dem inte och utan dem fins jag inte... hihi....

D.s



viss e den söööt..... jag ska försöka rita en söt rosa fluffig kanin någon dag o lägga upp så ni får se dem.... och i ett framtida protjekt sy en arme av dem så de kan bo i min säääng... xD mee like...... xD
och döpa alla OFC....  ha en bra natt puss på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0