miin daag

heej alla glada där ute... idaag har ja vart på hmm ganska bra humör.. vi var i högdalen o fixa lite jox... tur nog inga apotekärenden i daag ! xD sen så har vi vart hemma o spela massa the sims 2 *hihi* vi var inte överens om så mycket...
sen så smsa min underbara kusin Malin till mamma och sa hon hade massa kläder till mig... wiii... så då åkte jag och min älskade kenny dit... och Malin var väldigt social med mig villket hon inte brukar. det var kul o träffa Adrian igen. var typ ett år sedan. han börjar ju bli stora pojken nu ju.. =) sen åkte vi hem och bestälde mat från onlinepizza... mums... o sen hade ja modevissning... bara massa märkeskläder xD...
o sen kom den gooa maten. känner mig lite tjock efter all bea-sås och pommes. fick faan i mig en 150g hamburgare... känner mig stolt. sen spela vi mer the sims o såg på 13 snart 30. och nu ska vi aldeles snart sova. eller vi ska se film först sen sova.. men samma sak ju. eller hur... hoppas ni oxå haft en bra dag. och inte tycker ja är helt störd efter gårnattens inlägg. hihi.... älskar mina kaniner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0