Liiiiiiiiiisa

asså lisa du är verkligen mitt allt. tack för du fanns igår när jag behövde dig. du fick mig verkligen att känna mig behövd. jag vet många gånger ja skrivit om johanna, sandra, sandra med många fler. men du kommer faan längst upp. ingen av dem skulle fått mig känna mig så speciell i de samanhanget. och en av dem fick mig verkligen att vilja ta livet av mig. så tack för du ställde upp och peppade mig att ta mig igenom det. utan dig igår hade ja faan gråtit ihjäl miig. tack tack tack... tusen tack. kan aldrig beskriva hur glad jag är. Älskar dig gumman du är mitt <3



gammal  bild... *ler*

Kommentarer
Postat av: <33

Gumman , du är fan mitt allt , utan dig skulle inte jag finnas på denna jord! asså du är underbar.

älskar dig, du och jag, genom allt! livet ut, jag kommer alltid älska dig för den du är för du är dig själv och de är de som gör dig speciell :)<3 du fattar inte vad du betyder för mig .. kan ändå inte förklara det med ord , för de finns inga ord för dig, du är för grymt underbar, du är min livsglädje gumman!



och jag struntar i att de är en gammal bild (a) fast de ser inte ut som jag :O

2009-01-18 @ 14:25:45
URL: http://izzeeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0