jag e mindre värld en alla andra..... så dina problem e viktigare...

varför just jag?!? jag gör mitt bästa för att överleva varige dag... så varför gör du mitt liv så kompliserat? jag vill finnas fördig och gör mitt bästa för att vara dig till lags. vet ej dock hur länge jag orkar. försöker stå ut och orka för din skull även om det är tugnt... jag kämpar och kämpar för att du ska ha det bra. sen att du skiter i mig och mina kännslor är en annan sak. jag kommer ändå finnas för dig gumman. du och jag genom allt, var de inte de vi sa? vet du behöver sååå... ja gumman antar de bara är att bita ihopp... och lägga mina problem på hyllano finnas fr diig såå länge du behöver. för när du mår bra kanske du kan hjälpa miiig. på samma sätt som jag stöttat diig. hoppas du någondag vaknar upp och fattar hur mycket jag igentligen funnit för dig. för i dags lägget verkar du bara blunda och se dina behov... men då får de vara så ett tag.. men kan ej lova ja står ut för alltid. du är inte min ända vän. men den ja bryr mig näästan mäst om.  Älskar diig..

P.S

hoppas inte sanningen e för hård att ta älskliing

D.S




hur ska det gå? är vi på väääg åt olika håll eller är vi fortfarande vänner?!? efter samtalet i dag blev jag så JÄVLA sårad. hoppas du förstår det. trodde ja betyde lika mycket för dig som du betyder för mig.... men tydligen inte. känns inte så iallafall.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0