blå eller gröön det är frågan

heej alla glada.... mitt i allt det ledsna försökte ja göra något roligt i tillvaron. jag gjorde BLÅA pankakor till miggag. eller altså de blev mer gröna för liksom smeten e nästan  gulaktig... hihi.. ska lägga in bilder någon daag... men dom vaar super duper gooooda... hihi.. och jätte fina. men ingen annan i familjen vågade smaka mina blå/gröna pankisar.. =)

men men nu ska ja spela the sims... hade gött...

p.s

var bara ungen o berätta om mina blååa pankakor...

d.s



Nemen oj hjälp. men magda så kan du inte göra...



Sexig pose.... eller inte... hihi... nyårsafton 31/12-08



sådan e ja... lite konstg o vimsig ibland. men liksom vem e inte det?



Jag passar verkligen inte på kort... blääääää

Kommentarer
Postat av: kenny

finna bilder jag som har tagit dom ju..

2009-01-22 @ 13:25:11
Postat av: jojje

du passar vist på kort så deså

2009-01-25 @ 13:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0