FITTA VA LEDS JA BLIR PÅ VISSA PERSONER!!!

asså ibland blir ja ba så trött.... och då menar ja inte lite trött som på familjen när de går över efter en dag eller två utan riktigt trött så de inte försvinner på några veckor men man skiter i att visa de för man palar inte bråka om de... *suck*
 asså den dagen jag har en kompis som står för de den säger kommer ja jubla... just nu är de fläästa jag känner bara falska små fittor. det finns bara 1 person i mitt liv som jag verkligen verkligen verkligen litar på och som betyder allt för mig problemet är att hon bor 50 mil bort.. eller 49mil om man ska va exakt.... hihi.... XD.... så nära inpå mitt liv som ja släppt henne kommer jag aldrig släppa någon av mina andra tjej kompisar... aja kommer inte på mer o skriva utan att ja sårar någon..... ha de gött kram puss på alla där ute...

jag har kännt dig sen du var 1 och redan då var vi de bäästa vänner som faaans gick inte skilja oss ått.... *ler*

älskar diig.... Sandra du e bääääst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0