du är bäst <3

Du är det bästa som någonsin hänt mig. Du har lär mig mycket. Och jag litar på dig. Tror aldrig du skulle göra något med mig mot min vilja. Du fick mig att finna tillbaka till kärleken som ja tappat. Du får mig att le och skratta som ingen annan kan. Du gör mig glad. Det är underbart att ha dig här. Är så oerhört glad du var med mig hos farmor på nyår. Kyssen på 12 slaget var underbar. Önskar man kunde frysa tiden... allting blir inte alltid som man tänkt sig. Men en sak är säkert, även fast ja sa till alla att jag hatade killar och skulle va singel i minst ett år så ångrar jag inte en sekund av tiden med dig....du är bäst <3


Kommentarer
Postat av: Penajs - Tankar, foton & musik.

naw gud va gulligt!

2009-01-02 @ 01:09:42
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0