dåligt?

jag kom på en ganska tragisk sak idag på vägen till ett möte. ja gick och tänkte lite på dagen och mitt liv.

om ja vill ta mitt liv är de faan bara fritt fram. ingen skulle hitta mig eller reagera förens på kvällen/natten.... det är bara lossas gå upp ´på morgonen. mamma åker till jobbet syrran till skolan. med mera. ja skiter i o åka till skolan eller vart ja nu ska. ingen skulle sakna mig förens till kvällen. skolan skal ringa efter första lektionen om ja är borta men de ringer först i slutet av dan. ( till mammas mobil som hon kollar efter jobbet )... mina vänner smsar inte längre och saknar mig om ja ej e i skolan. de tar förgivet att jag är sjuk eller inte orkar gå. så vem skulle sakna någon som mig. ja vem?!? är ja så tragisk att ingen skulle sakna mig om ja försvan? skulle ja vart i skolan lackat på någn sprungit där ifårn o tat livet av mig skulle ingen heller reagera. alla skulle tro ja försvan efter skolan. ingen skulle söka mig eller ens följa efter för o prata. så ja vem vet. lever jag imorgon?!? ingen skulle märka. men skulle ni bry er? är de någon som tar saker på allvar? ne skulle knappast tro det.





Orkar faaan inte mer... skiter snart i allt. vill bara sova aldrig mera vakna.

Kommentarer
Postat av: secret

men gööör det då?

2009-01-20 @ 08:45:23
Postat av: jojje

jag saknar dig jag e din vän o de vet du jag skulle gå till världens ende o till baka för att hindra dig fråm att göra något dumt men du berätar först efter så jag kkan inte göra så mkt....... o du kuk huve sluta vara så jävla egoistisk o gå o dö anars gör jag de åt dig

2009-01-25 @ 14:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0