alltid vid din sida.

jag sade en dag att ja ej ville finnas mer. jag skickade blott ett sms till dig med orden: om ja tar livet av mig om en timme vad gör du då. svaret jag fick var underbart. om du någonsin ska ta livet av dig så måste du säga till. jag ska hindra det in i det sissta och går det inte står jag vid din sida till döden. kommer aldrig lämna dig. även om allt blir bra och du har någonstans att bo och några som älskar dig där kommer jag ändå inte lämna dig. du är en del av mitt liv nu och jag ställer upp så mycket jag kan och orkar. du vet att det bara är att ringa och du har alltid en plats här om de skulle behövas. och smsa om du ej har pengar så ringer jag. lovar det!. <3
kommer alltid ta hand om dig som en riktig lillasyster. för har alltid vela haft en. *ler*
Älskar diig..  <3



alltid vi gumman genom eld och vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0