Ååå

hur jävla liten tror du jag är!?!
asså du är inte min morsa sluta hålla koll på mig, sluta ringa morsan o hennes kille så fort jag mmer 1 min sent. liksom hallå du kommer oxå sent. du drar oxå ut när du e sjuk. vf ska ja hålla käften om du inte gör det?!? ja ska fan bort från det här jävla fittt tället så fort som möjligt. om pappa kan dra så kan ja de oxå. är så leds på vänner som sviker och färäldrar som inte lyssnar. vuxna som är åt helvete och inte ställer upp. är ja kvar i den här jävla fitt stan bland alla jobbiga saker i 1 år till tar ja faan livet av mig. så hmm någon som känner till ett bra gymnasium någonstans lååångt från stockholm?!? och någon som  har två säng platser till miiiig och min älskade lilla älskliiin?!? för kommer aldrig lämna min johanna... *ler* <3


hare bra tills näääääästa gååång....


Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman, du är så underbar, jag vet inte vad som hänt riktigt men de verkar som om de handlar om nån person, elr. flera, asså jag tycker verkligen att allt detta hänt dig, du är ju en så underbar person! du har ju för i fan inte gjort något fel för att förtjäna allt detta!

gumman jag älskar dig och jag lämnar dig aldrig<3

2009-01-11 @ 21:06:22
URL: http://sandrew93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0