01:15

heej alla glaada... ja klockan e 01:15 ja e ap trött men pallar inte sova. och ni som tror ja skriver de häär bara för att få uppmärksamhet kan gå och dö. ja skiter i er. snacka med familjen idaag. jippi... min syrra klaga på att jag tar förmycket uppmärksamhet. och hmm jaha... då vet jag  ännumer en ja visste igår. men ta de lungt ja drar snart.. såfort ja får pengarna drar jag. ni kan inte säga något det är mina och här stannar ja inte. skiter i vart ja drar bara ja kommer bort från er. efter de min syrra sa idaag rasade min värld. ja låste in mig på toan för att ni inte skulle behöva bry er. ingen reagera på att jag drog och skramla runt i alla lådor med verktyg. jag leta efter något vasst dock hitta ja inget. *suck*..  fast på golver låg det massa nålar så använde dem och fösökte föra ett hjärta på armen.. gick dock inte speciellt bra. suck... hitta en vass kniv sak oxså dock var den inte heller bra. blev bara en skrååma... dåligt som faan. efter att sett lite blod var de bra. allt känndes mycket bättre. men ja e så leds på allt. ville bara komma bort från de onda i mig. och se mig själv gå sönder utanpå istället för inne i... ni tycker säkert ja e störd. men aja tyck de ni ja bryr mig inte. ni säger ni är mina vänner men är ni verkligen det? aja sådanna är ni........



mörkret sluter sig runt mig igen. kommer jag någonsin bli fri?!? kommer jag någonsin leva ett bättre liv? jag vet de finns folk som har det sämre en mig, och ja lider verkligen med dem. men aja skit samma. varför ska ja altid bry mig mer om dem en mig själv? är de viktigare en mig? ja det är de. dem är mycket mer värda en mig. dom borde få den hjälpen ja har. varför har ja den när de behöver den mer? borde sluta klaga. jag har de bra har tak över huvudet i allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0