vill skriva, men vad?

jag vill skriva så mycket om hur jag känner och hur allting är och hur ledsen jag är men vill inte sjunka till den nivån som du. därför skriver ja något annat... hmm...

ja visst ja.vi hade ju snöbollskrig ute i parken. så jävla kul att se alla rulla runt och typ ligga i snön i en hög på varandra... jag var dock inte med kolla bara på. fast sen skulle ´ja snacka med Netto lite och då fick Jenny för sig att sparka snö i mina byxor. jätte snällt. blev helt jävla blöt.. och sen fick hon för sig att mula mig den lilla pysen... så hmm Jenny fick igen dubbelt upp sen gav hon igen oså vidare men ja fick sista mulningen sen gav hon upp. XD fy faan va kul. vi var 8 mot tre. men slutade med att vi blev alla mot alla. Netto och Mohamed var roligast att kolla på för dom typ kasta varandra hit och dit. skit kul. skratta som faan. sen gick vi hem.. ska dricka varm choklad snart tror jag och ta en macka se film och sova,, mys som faan. sen typ har jag möte i morgon mysigt. har ingen lust men måste... aja ha de gött.. älskar er alla där ute... men vf sitter ni här o läser ut i snön med er nu! det är kul!!!


fråga inte var bilden kommer in... hade ba trååkigt och kom inte på något bättre... *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0