sova?

ja du så borde man sova då.. fast har ingen lust eller ork. vill inte kan inte. har för mycket tankar. någon som kan hjälpa?? skulle verkligen behöva prata med någon som förstår... försökte prata med min en av mina bästa vänner men hon var för upptagen med sitt. klandrar henne inte för det. förstår henne. ringde den som alltid brukar ha tid men hon var upptagen. ringde en annan men det var upptaget. ringde min näst bästa ven men kunde inte förmå mig att tynga hennes axlar. vad ska man göra när problemen blir förstora för att bära själv? när man inte längre orkar och inte ser någon utväg? när alla vuxna runt än försvinner en efter en. var ska man vända sig då? jag borde verkligen sova ska upp sex i morgon bitti. men kan inte.. är rädd för mörkret och ensamheten. är rädd för att det ska bli tyst. jag är verkligen jätte trött men vågar inte släcka lampan. saknar mamma. om hon ändå var här. vill krama någon. kunna krypa upp i en famn i soffan med en kopp te. ha någon som sitter uppe hela natten med mig fast den egentligen måste sova. men som struntar i det för att jag betyder mer. häär bryr dom sig ju inte ens. kan sitta på mitt rum gråta ingen hör, ingen ser, ingen frågar. kan vara uppe hur länge jag vill ingen bryr sig. kan göra som ja vill ingen märker. men liksom varför skulle dom bry sig om mig? liksom okej soc ber oss ringa o fråga var hon är då gör vi det. men vi längtar igentligen bara tills hon flyttar. så känns det. verkligen en skön kännsla att ha. är så trött men alla tankar dödar mig. vill sova men kan inte. skulle kunna skriva i tre år på det här är så otroligt mycket jag vill ha ur mig som ingen jävel lyssnar på. men vf skulle ni vilja läsa om det då? liksom vad får mig att tro jag är så speciell så folk skulle läsa vad ja skriver häär?? liksom hallå Magdalena skärp diig nu vakna ur din fåniga drömm... ingen bryr siig. sov nu!!

Kommentarer
Postat av: johanna

Du älskling du vet att det bara är att ringa jag finns här för dig.. Du betyder mest för mig så klart jag bryr mig du är hela min värld vill inte se min bästa vän så ledsen. Du betyder alllt älskar dig<3

2009-02-20 @ 16:41:46
Postat av: jojje

maggie jag vet hur du käner o de e jobigt o jag hjälper dig så mkt jag kan men vet vad jag ska göra dej vad jag ska göra så gör jag det:D

2009-02-21 @ 10:54:12
Postat av: sandra

jag bryr mig så otroligt mkt om dig gumman<3 jag vet att du inte har de lätt och jag verkligen beundrar dig för hur stark du gar varit<3 du betyder så otroligt mkt för mig<3

2009-02-22 @ 15:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0