såå jävla trött...

jag är så himmla trött. borde gå ochlägga mig men orkar verkligen inte. känner inte för det. ja har varit trött hela dagen och inte kännt för något. men ja klarade mig igenom dagens bördor villket är det viktigaste. *ler* men men antar ja får ta mig i kragen o gå och lägga mig. fryser som faan oxå. skakar nästan sitter med dubbla tjocktröjor och en jacka och fryser ändå. det är faan sjukt. ska snart gå upp och lägga mig i sängen under mitt duntäcke och frysa ihjälp. så kommer ja inte imorgon så vet ni att jag frös ihjäl inatt i min ensamma tomma stora sääng... XD ( den e skit liten )...

aja hej råå... puss..



nyaste bilden på min otroligt underbara liisa...



Johanna min älskliing. så underbar...



 sandra... ja va ska ja sääga oxå så otroligt underbaer...




P.s

det där är världens underbaraste tre människor. ni betyder guld för mig. utan er asså går inte beskriva. älskar er alla tre.. puss puss

D.s

Kommentarer
Postat av: sandra

vi rymmer iväg!:D

2009-02-03 @ 19:19:54
Postat av: Anonym

Mycket vacker bild på mig ^^:P hahahahaha

ÄLSKAR DIG MAGGIIIEEEEEE <3333

2009-02-08 @ 20:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0